Pokazy znanych artystów z branży beauty na dwóch scenach, szkolenia i konferencje dla profesjonalistów oraz liczne premiery i nowości fryzjersko-kosmetyczne! Bogata oferta Targów LOOK i beautyVISION, które odbyły się w dniach 15-16 kwietnia w Poznaniu, cieszyła się ogromną popularnością wśród tłumnie przybyłych zwiedzających.
Show w wykonaniu najlepszych fryzjerów i barberów, inspirujące pokazy makijażu, porady stylistów, konkursy oraz otwarte wykłady – to tylko część atrakcji poznańskich targów fryzjerskich LOOK i targów kosmetycznych beautyVISION. Odwiedź Międzynarodowe Targi Poznańskie w weekend 15-16 kwietnia 2023 r. i zobacz jakie nowości zaprezentują Wystawcy!
Już w najbliższy weekend, 15-16.10.2022 branża beauty spotka się na jednym z bardziej wyczekiwanych wydarzeń tej jesieni! W programie mnóstwo atrakcji, zarówno dla wystawców, jak i odwiedzających. Gościem honorowym 23. edycji Targów będzie Jaga Hupało, artystka włosów, stylistka i projektantka. Swoją obecnością, w charakterze gościa specjalnego, Targi URODA zaszczyci także Adam Szulc, niestrudzony rewitalizator, męski fryzjer.
Fryzjerstwo NATURAlne to coraz częstsza alternatywa dla klasycznego fryzjerstwa. Wyróżnia się indywidualnym i holistycznym podejściem do klienta: bez pośpiechu, czy nerwowej obsługi, ale z uważnością i spokojem, a wszystko to wzbogaca stosowanie wyłącznie naturalnych kosmetyków. Marzena Pawełczyk z salonu Czupryńska Studio w Warszawie już od 2013 roku podąża wraz z CULUMNATURA® drogą naturalności, szacunku do człowieka i Natury oraz zdrowia. Rezultatem tego jest grono szczęśliwych klientów. Usługi w zakresie kosmetyki i fryzjerstwa NATURAlnego nie są zarezerwowane tylko dla pań; Mężczyźni coraz częściej i z pełną świadomością trafiają do salonu Marzeny, aby poddać się relaksującym, kojącym skórę i włosy zabiegom.
Wszyscy klienci Kao Salon Division pracujący na Goldwell mogą wziąć udział w Global Creative Awards, który powraca w 2022 roku ze słynnym konkursem na żywo i wszystkimi siedmioma kategoriami.
Po wielkim sukcesie Kao Salon Virtual Experience w ciągu ostatnich dwóch lat, Kao Salon Division zdecydował o powrocie NA ŻYWO w 2022 roku. Kao Salon Global Experience odbędzie się w dniach 2-3 października w Amsterdamie. Siedemnastowieczna stolica Holandii jest gotowa i czeka, aż rodzina Kao Salon poczuje jej ducha i energię.
Polska marka wysokiej jakości naturalnych kosmetyków i akcesoriów dla mężczyzn. Bieszczady, ich dzikość i historia tutejszego węgla drzewnego, zainspirowały nas najbardziej. Jesteśmy marką dla nowoczesnych i aktywnych mężczyzn, odkrywców którzy lubią poczuć ZEW przygody! Wejdź na poczujzew.pl i poznaj nas bliżej.
Lockdown daje nam czas na przemyślane zakupy. Od dziś za część zakupów Kasho Polska. MOŻESZ ZAPŁACIĆ PO 30 DNIACH korzystając z opcji PayPo lub za całość zakupów zapłacić w ratach 0%.
Barber Camper to połączenie pasji do podróży oraz fryzjerstwa męskiego. Mamy już zgrany zespół, zamiłowany podróżami oraz pasją do fryzjerstwa męskiego, niestety nie mamy pieniędzy na kampera. Dlaczego połączenie podróży, strzyżenia oraz edukacji? Każdy z naszej trójki, przeżył coś, co go zmieniło.