Nie pisz wszystkiego w jednym poście
Być może wprowadzając jakiś nowy zabieg (np. regenerację włosów), opisujesz skład oraz sposób wykonania czy zalety w jednym poście i poruszasz w nim bardzo wiele aspektów. To powoduje, że kolejnego dnia nie masz już o czym pisać, bo przecież już wszystko na dany temat zostało powiedziane. A to, co przyciąga klientów to nie jeden wpis, który często przemknie niezauważony.
By klient przekonał się do czegoś nowego i uznał to za godne uwagi, trzeba wielokrotnie docierać do niego z informacją o Twojej ofercie. Dlatego w tym przypadku warto rozłożyć treść (np. temat regeneracji włosów) na 12 różnych postów. Wtedy w każdym z nich umieszczasz tylko cząstkę informacji, która będzie przybliżać klienta do podjęcia właściwej decyzji.
Osoba chcąca dowiedzieć się czegoś nowego ma w głowie wiele pytań, na które możesz odpowiadać w poszczególnych postach. To mogą być: korzyści z zabiegu, sposób jego wykonania, efekty, alternatywa zabiegu, mity, przydatność (np. jak długo utrzymuje się efekt, jak często ingerować we włosy, przeciwskazania do wykonania zabiegu), a także opinie innych, proces przygotowania do zabiegu, jak również wskazówki pozabiegowe.
Nie licz na bezpłatne zasięgi
Bez wydawania pieniędzy na reklamę na Facebooku i Instagramie niestety możesz doprowadzić do tego, że publikując posty (nawet bardzo dobre), nie uzyskasz oczekiwanego rezultatu. Posty nie wyświetlą się Twoim klientom. Polityka Facebooka jest jasna – to portal bezpłatny, ale by prowadzić biznes musisz inwestować w reklamę. Oczywiście gdy Twoje posty same zbiorą dużo komentarzy i polubień, to wsparte inwestycją dadzą jeszcze lepsze efekty.
Pieniądze na reklamę powinny być traktowane jako koszt stały, podobnie jak czynsz za wynajmo...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 2 elektroniczne wydania
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego wydania czasopisma
- Dostęp do treści w bibliotece cyfrowej
- ... i wiele więcej!