Całą swoją internetową przygodę proponuję zacząć właśnie od założenia konta profesjonalnego na Facebooku, ponieważ daje to wiele możliwości w marketingu, komunikacji z klientami czy w ogóle, żeby zaistnieć w sieci jako marka.
O czym warto pamiętać przy zakładaniu konta w social mediach? To na ogół bardzo proste rzeczy, ale należy od samego początku robić je porządnie. Na co zwracać uwagę?
Nazwa
Łatwa do zapamiętania, chwytliwa, nawiązująca do Twojego biznesu. Ważne, by przy zakładaniu kilku profili na różnych platformach zawsze była taka sama, żeby łatwo było znaleźć Cię w internecie. Inna nazwa za każdym razem sprawia, że użytkownik może poczuć się zagubiony i w ostatecznym rozrachunku nie znajdzie Twojego profilu, więc działa to na Twoją niekorzyść.
Oprawa graficzna
Warto od razu na pierwotnym etapie dodać zdjęcie w tle (pokazujące, czym zajmuje się Twoja firma), zdjęcie profilowe (najlepiej Twoje zdjęcie lub logo) oraz przynajmniej 2–3 posty na tablicy, żeby profil nie wydawał się pusty. Zdjęcia dobrej jakości i oczywiście najlepiej Twoje (a nie ściągnięte z internetu)!
Informacje o marce
Kolejna bardzo ważna kwestia, czyli informacje o Twoim biznesie. W opisie profilu dodaj, czym zajmuje się Twoja firma, dlaczego warto Was odwiedzić, czy co Was wyróżnia. Nie zapomnij o adresie, pod którym działasz! Często widzę, że na różnych profilach z pięknymi zdjęciami metamorfoz, nie ma informacji, w jakim mieście znajduje się salon i gdzie Twoi potencjalni klienci mieliby Cię odwiedzić.
Po założeniu profilu przychodzi czas na publikację postów, wpisów i relacji. Pamiętaj, że w dzisiejszyc...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 2 elektroniczne wydania
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego wydania czasopisma
- Dostęp do treści w bibliotece cyfrowej
- ... i wiele więcej!