CZY ZAPOWIADAĆ PODWYŻKĘ?
Ostatnio byliśmy w zakładzie, który właśnie wprowadzał podwyżki cen, ale nie zapowiedział ich. Jego właściciele na bazie doświadczenia z lat poprzednich doszli do wniosku, że za każdym razem, kiedy zapowiadali swój ruch, generowali dużo niezadowolenia, a mimo to klientów i tak utrzymywali. Może więc lepiej nie zapowiadać podwyżki? Według nas nie jest to dobre rozwiązanie. Może i wstępnie nie będzie przykucia uwagi do wyższych cen, ale potem może pojawić się sporo pretensji zaskoczonych klientów i będziesz skazany na wieczne tłumaczenie się. Brak zapowiedzi podwyżki jest jak tykająca bomba. I tak później będzie trzeba ją rozbroić, z tym że im później, tym trudniejsze będzie to do zrobienia. Jesteśmy za tym, by zapowiadać podwyżkę z odpowiednim wyprzedzeniem, bo może być z tego więcej pożytku niż trudności, co poniżej...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 2 elektroniczne wydania
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego wydania czasopisma
- Dostęp do treści w bibliotece cyfrowej
- ... i wiele więcej!