Co jest lepsze? 50 stałych klientów czy 100 takich, z których może 50% przyjdzie, a wśród nich będą tacy, co będą odwoływać wizyty, przekładać albo – co jest „najpiękniejszym” podziękowaniem Ci za pracę, wyrazem szacunku do Twojej pracy i Twojej osoby – umówią się i nawet nie zadzwonią, że nie przyjdą?
Bo po co? Znamy to? Nie daj się zmusić do zasad klientów, tym bardziej tych, z którymi nie chcesz pracować. To Twój salon, to Ty jesteś gospodarzem, to Ty zapraszasz do siebie swoich gości. Czy zostawiasz otwarty dom i każdy może do niego wejść? Wejdzie, zobaczy, coś zje, nabrudzi, nie podziękuje, potem powie, że niedobre, nie pozmywa, nie posprząta, wyjdzie i cześć. Nie czujesz się oszukany? Dalej chcesz, żeby każdy mógł skorzystać? Masz problem z odmawianiem? Nie wiesz, jak odmówić klientowi nie łamiąc prawa? Na moim blogu znajdziesz artykuł na ten temat.
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 2 elektroniczne wydania
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego wydania czasopisma
- Dostęp do treści w bibliotece cyfrowej
- ... i wiele więcej!