Postanowiłam otworzyć Barber Shop w małym mieście. Obawiałam się, czy mężczyźni będą zainteresowani moimi usługami, które charakteryzują się kompleksowym zadbaniem o ich wygląd – w miejscu, gdzie z pozoru męska część społeczeństwa nie przykuwa dużej wagi do swojego wizerunku. Bardzo zaskoczył mnie pozytywny odbiór miejsca, które stworzyłam dla swoich klientów. Mogłam robić to, co jest moją pasją i jednocześnie być dumną z tego, że w moim mieście Panowie mają swój zakątek, gdzie nie obcina się ich w pośpiechu między damskimi pasemkami, ale Barber dba o każdy włos na głowie i poświęca ich fryzurze dużo czasu.
Indywidualne podejście do każdego klienta wiąże się z różnicą cenową. Ceny profesjonalnych usług w dużych miastach były nieporównywalnie wyższe od cen z małych miast. Miałam więc dylemat, czy klienci zrozumieją to, że ceny strzyżeń nie będą takie, do jakich byli przyzwyczajeni. Uwierzyłam w to, że jakość jest warta każdej ceny i klienci szybko dostrzegą, że salon ten różni się od standardowych salonów fryzjerskich.
Większość uważała, że taki biznes sprawdzi się tylko w większych miastach. Wychodząc naprzeciw i stawiając na swoim udowodniłam, że w małym mieście może on odnieść jeszcze większy sukces. W moim mieście najlepszą promocją okazała się tzw. poczta pantoflowa, dzięki czemu zyskałam duże grono zadowolonych i wiernych klientów. Dowodem na to są mężczyźni, którzy p...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 4 elektroniczne wydania
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego wydania czasopisma
- Dostęp do treści w bibliotece cyfrowej
- ... i wiele więcej!